mar 5

剛過去的星期六很充實, 一早九時多就出門和奶奶上山拜老爺. 現在的哲哲已經可以幫手拆包裝袋, 裝香上香, 也會將金銀衣紙依奶奶的吩咐分配得一份份, 相信老爺在天之靈也會為這個孫兒的懂事而安慰吧

拜完山就趕回家換校服, 因為下午學校舉辦運動會, 也是哲哲人生的第一個運動競賽呢~

DSC_3901.JPG 

收到學校通告的時候以為是在村口大大個戶外運動場, 正在興奮的時候, 哲爸說只是另一條村的一個室內活動場, 雖然有點失望, 不過到場參加的學生也不少, 同學老師們正在分組, 我們是黃組呢~

1.jpg 

熱身完就開始第一個比賽項目啦!

第一個遊戲要小朋友同家長們除了用手以外, 用辦法將軟棒夾住走到另一端. 因為哲哲和我好像不夠合拍, 開始的時候成日跌棒, 後來出術(用手)算了, 嘻嘻

DSC_3938.JPG DSC_3948.JPG

第二個遊戲哲哲就比較投入一點, 這個遊戲講求團體精神, 雖然不夠軟棒讓我和哲哲作軌道, 不過我們也有盡力去幫助組員, 簡單的將軟棒的接駁工作做好就是了

DSC_3980.JPG 

乒乓球會從開端經軟棒運到我們手上的最後一棒, 哲哲看到乒乓球來的時候就最興奮!

P3051195.JPG 

睇下哲哲幾期待個乒乓球既來源~~

一連兩個遊戲我們組都表現不錯, 到第三個遊戲就更簡單, 要將手上的籃子(有個小球)運到對面, 就算哲哲跑著去也沒有跌倒啊

2.jpg 

看看同組的大哥哥拖住哲哲的手一起舉手示意完成, 好感動, 這兩位哥哥好照顧哲哲呢~

DSC_4095.JPG 

終於到最後一個遊戲了, 鄰組的分數直迫我們, 實在不能再保留實力了!!!

DSC_4103.JPG 

黃組先派出哲哲打頭陣, 這個遊戲要小朋友跟住大腳板走, 辛苦哲爸要比哲哲走動得更快了

四個回合完成的總分, 我們組贏了!!! 鬆口氣先...呼...好累...

DSC_4120.JPG 

襯休息的時間影下相先~~

DSC_4116.JPG 

DSC_4072.JPG 

喜歡見到面仔圓圓, 冬菇頭, 嘴仔紅紅半張開的哲哲~

從校長手上接過獎牌, 這是哲哲人生的第一金呀!!! 連我也有份, 哈哈哈. 可惜哲哲太醒目, 一看就知道這不是一塊普通的金牌, 而是一塊金幣朱古力, 好快就拆左, 吃了...

DSC_4142.JPG DSC_4158.JPG

(哲哲, 望下鏡頭得唔得呀? 咪掛住研究係咪食得先啦~~)

運動世界就係咁殘酷架啦, 勝者為王, 敗者為寇, 睇下winner後而既loser~~無獎牌, 連紀念品都無架...嗚嗚...

 DSC_4148.JPG

(難為有人唔珍惜個金牌...)

DSC_4159.JPG DSC_4162.JPG

好好醜醜都影返張威水相先, 話晒曾經都拎過金牌(朱古力)架~~

完了運動會, 哲哲和同班的女同學到公園再放電, 點解d人仔咁好精力既? 一早八點起床, 玩到六點都仲咁好精力, 難為我腰骨已經好倦啦...果然厲害!

DSC_4236.JPG 

這個女同學都挺喜歡哲哲, 會主動叫媽咪幫佢影相, 仲拖埋哲哲隻手, 不過哲哲好似唔多enjoy, 笑得好勉強呢, 哈哈

Maggie 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(2) 人氣()


留言列表 (2)

發表留言
  • 白雪
  • 點解你篇文唔比人copy & paste架....=.=
    識裝香幫手拜祭好叻叻丫!
    哲爸咁比面著西裝褸出席既XDXD
  • 我之前lock咋嘛...依家開返, 但話時話做咩要copy and paste呢篇文呢??

    Maggie 於 2011/03/09 09:37 回覆

  • Koko
  • 哲爸身打扮唔似參加運動會, 哈哈~~~
    好羨慕哲哲都有校運會, 岩晒佢喇!
  • 佢一心打算影相咋....係我拉埋佢同哲哲一齊玩, 哈哈

    做咩一個二個去晒呢度架...我sinablog度靜到嚇死人丫~~~~

    Maggie 於 2011/03/09 11:26 回覆

【 X 關閉 】

【PIXNET 痞客邦】國外旅遊調查
您是我們挑選到的讀者!

填完問卷將有機會獲得心動好禮哦(注意:關閉此視窗將不再出現)

立即填寫取消