close

某日哲哲又說想做大人了...

「媽咪, 我想做爸爸丫」

「好丫. 點解你想做爸爸既?」

(我滿心期待以為哲爸是哲哲內心敬重的對象, 所以想仿效哲爸做個好爸爸, 可是我錯了...)

「因為可以做爸爸食好多雪糕同朱古力囉」

(...... 難道爸爸給你的印象就只有貪吃兼獨食嗎?)

「咁你大個仔搵個你鐘意既女仔結婚, 之後生bb咪可以做爸爸囉」

「但係我鐘意男仔, 我想同男仔結婚喎」

(我諗哲哲係因為鐘意同男仔玩, 所以先咁講)

「男仔同男仔唔結得婚, 結婚係要一個男仔同一個女仔架」

「咁丫...咁我同你結婚啦」

「但係我同爸爸結左婚啦喎」

「咁同我結多一次啦」

(本來這個是結婚的唯一版本, 聽到個心都幾甜, 誰知幾日後又來另個結婚宣言, 而且是很爆點的! )

 

哲爸出差公幹數天, 如常和哲哲在床上談心, 本來的話題是哲哲說很掛住爸爸, 之後唔記得左點解後來演變為結婚話題

「媽咪, 我好想結婚喲~~」

「好想結婚? 你仲係小朋友喎, 點結婚丫?」

「媽咪, 我仲未結婚, 我好想變大人丫...」(又係結婚? 又係大人? 搞咩咁老積?)

「咁你想同邊個結婚呀? 男仔要同女仔結婚, 你鐘意邊個女仔丫?」

(為免哲哲再一次話同男仔結婚, 所以提佢一定係同女仔既)

「我...我鐘意mavis, 我想同佢結婚」

「下? mavis? 咁你揀左mavis, 你要對佢好好, 你要讓佢, 同佢分享野食同玩具, 好似爸爸咁同我分享所有野, 好似爸爸咁錫我先得架bor」

「咁丫...我想同兩個人結婚」

「下? 唔得! 結婚只可以係一個男仔同一個女仔, 唔可以有其他人架」

「我想同埋toto姨姨結婚」

「下?!?!?! toto姨姨結左婚架啦, 你同佢結婚智叔會好唔開心, 智叔係toto姨姨個老公黎架嘛」

「我知, 不過同toto姨姨結婚, 佢會好鍚mavis架嘛, 咁我咪唔洗分享我d野食囉...」

(究竟哲哲當結婚係咩一回事? 點解人仔細細個腦筋可以轉得咁快識咁諗架?!?!)

 

又某日...

「rico rico rico rico...」哲哲正在唱rico之歌

「媽咪, 我好鐘意rico, 我成日同佢爆車架」

「媽咪, 我想同rico一齊行山喲」

「媽咪, 我想去rico屋企玩」

「媽咪, 我想同rico...」(下刪一萬個請求)

唔理哲哲之後佢自個兒繼續尋樂

「rico rico rico rico...」又再唱rico之歌了~~

(點解我聽落覺得咁似求偶歌既? 天啊!!!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Maggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()