二月尾的一個假日, 我和哲哲搭巴士經過火炭, 哲哲突然說: 「呢度係火炭」

「係呀, 呢度係火炭, 你記得媽咪之前講過我以前o係呢度返工丫?」

「我記得呀, 媽咪, 不如搵日我同你一齊返工啦?」

「你同我一齊返工? 你好想我返工咩? 我返左工就照顧唔到哲哲架啦喎」

「好呀, 媽咪, 你去返工啦, 我有麻麻照顧我架啦」

「麻麻都要返工架喎. 你鐘意麻麻照顧你咩?」

「係呀, 我鐘意麻麻照顧我, 因為麻麻好好人」

「咁我呢? 我唔好人咩?」

「媽咪...好惡既 」

「咁媽咪出去做野, 接唔到哲哲放學架啦,你要留o係學校睇住小朋友走晒, 而你仲要留o係度睇電視睇到好夜先走得;」

「仲有, 媽咪無咁多時間同哲哲一口氣講好多本故事書, 你唔會唔捨得咩?」

「唔會~~我大個仔, 可以自己玩車, 我屋企有好多車車玩架」

好傷心呀!!!!

雖然知道哲哲可能只是戲言或一時有感而發, 但呢一刻佢確實感到媽媽我太惡, 就足以令我既心情跌到谷底 (有邊個會唔鐘意聽到自己既仔女話鐘意自己先得架?)

哲爸常說「慈母多敗兒」, 我確實沒有對哲哲很寬鬆, 為的就是不想哲哲做個娘娘腔/不可一世的敗家仔/低EQ零生活技能的宅一族

究竟日常生活的照顧當中, 哲哲是不是對我很不滿呢? 那我做全職媽媽, 為哲哲成長而著想, 是不是一廂情願呢?

真的希望日後不會聽到阿哲同同學講電話: 「我阿媽好煩架, 成日o係屋企監住我呢樣果樣, 不如出去賺多個錢加我零用錢比我買新電話買game仲好啦...」

哲, 日後也許你會怨屋企窮, 也許你不喜歡我整天在家哦你, 情願我出外工作賺多個錢, 但請你記住這一刻, 媽媽放棄了工作陪伴你成長, 希望你會記住我們渡過的每一刻

arrow
arrow
    全站熱搜

    Maggie 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()